سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محوطه سازی ویلا

?

  

محوطه سازی ویلا

چرا محوطه سازی ویلا مهم است؟

در پاسخ به این پرسش، این است که هدف از ساخت ویلا چیست؟ بی شک تجربه زندگی در محیطی آرام و دلنشن با ته مزه‌ای از طبیعت به صورت‌های مختلفی بخشی از پاسخ شما خواهد بود اما این هدف چگونه به دست خواهد آمد؟ بله خب تا حدودی ساخت خود ساختمان ویلا به شما کمک خواهد کرد اما داشتن محوطه‌ای که طراحی هوشمندانه‌ای دارد و با داشتن المان‌های مختلفی تداعی کننده حس بودن در طبیعت در شما است مهم‌ترین نقش را در این رابطه خواهد داشت. به عبارتی اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد و محوطه طراحی مناسبی داشته باشد مطمئن باشید که بیشتر از بودن در داخل ویلا از بودن در محوطه آن لذت خواهید برد.

محوطه سازی ویلا?

فاکتورهای مهم در محوطه سازی ویلا

محوطه و فضای خود را بشناسید

اقلیم و آب و هوا، زمین و نوع خاکی زمین مورد نظر را مشخص کنید. توجه داشته باشید که بر اساس شرایط خاصی که زمین شما دارد، در محوطه شما به موجب مقدار و طول آفتاب و سایه ریز اقلیم‌هایی شکل خواهد گرفت.

چگونگی استفاده از محوطه را مشخص کنید

قبل از همه چیز مشخص کنید که چه کسی از محوطه ویلا استفاده خواهد کرد. آیا کودکان از محوطه استفاده خواهند کرد؟ آیا حیوان خانگی دارید؟ آیا قصد دارید که اوقاتی را با خانواده در فضای باز محوطه بگذرانید؟ پاسخ دقیقه به این سؤالات بسیاری از سردرگمی‌ها شما را برطرف خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که می‌توانید فضاهایی را با کاربری‌های مختلف در محوطه سازی خود داشته باشید.

در محوطه سازی ویلا بر یک سبک پایبند باشید

پایبند بودن به یک سبک به شما کمک می‌کند که هجمه ایده‌ها و اقدامات خود را سازمان‌دهی کنید و از آن‌ها در راه رسیدن به اولویت‌ها و اهداف خود استفاده کنید. هر ایده و فکری که در ذهن دارید را حتماً یادداشت کنید.

مطالب مفید دیگر را پیگیری نمایید.

خرید گل و گیاه آپارتمانی

مرکز فروش استند گلدان در تهران

طراحی گرین وال

خرید گلدان سفالی

طراحی فلاور باکس

 

?